TÄVLING!!!!

Nu blir de en tävling, det jag vill få ut av det är ju rätt självklart, en spridning av mina grejer jag gör. Det du får ut av det är en mössa med skivspelare i valfri size, allt från bebis till gammelmorfarstorlek.

Det du behöver göra för å va med i tävlingen är att lämna en kommentar. Då får du 1 lapp. Lämnar du din egen bloggadress, och på din blogg länkar hit till mig får du två lappar, om du oxå lägger upp bilden här nedanför får du tre lappar. Jag kommer alltså göra lappar med namnen på er som e med å tävlar, å dra lott helt enkelt. Jag postar sen mössan hem till dig när du (vinnaren) svarat på mitt vinnarmeddelande och gett mig din önskan om storlek på hatten.

 

Tävlingen håller på till och med 20 april!

Kör ba!

44 responses

  1. Pingback: Tävlar lite , och tipsar lite | Familjen Annorlunda

  2. Hej!
    Jag vill va me och tävla! Älskar kläderna du gör! Vår candyland jumpsute är tyvärr utväxt så en mössa skulle sitta fint 😉

  3. Åh så häftigt med en mössa med skivspelare i! Det skulle vara jätteroligt att få vinna en sådan.

    Så nu är jag med och tävlar. 🙂

    Keep up the good work! 😉

  4. Åh, vilka fina mössor du gör! Jag skulle så jätte gärna vilja vinna en mössa till min älskade brorsdotter som precis fyllt 1 år 🙂 Att se hennes leende när hon får något av mig är oslagbart ! Och att få se henne i en sådan här söt mössa nu under våren vore ju så fint 🙂

    Jag deltar med alla lappar som går 🙂

    1. Jag deltar i tävlingen!
    2. Jag har tipsat om tävlingen i bloggen direkt länk här: http://itsyouandme.blogg.se/tavlingar/2012/april/jag-testar-lyckan-hos-candylandfabriken.html
    3. Har även använt mig av bilden!

Kommentera

